Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Puhutaan suomea!

#1
Kuka haluaa jutella suomeksi minun kanssa?
Zitieren
#2
Minä! Mutta puhun vain vähän suomea ... 🙈 Mitä sinusta on kiva tehdä vapaa-aikanasi?
Zitieren
#3
Ei se haittaa. Lukemalla ja kirjoittamalla opit enemmän suomea.
Harrastan puutarhatöitä (vaikka minulla ei ole puutarhaa, mutta minulla on iso parveke) ja opettelen mielelläni vieraita kieliä. Kerran viikossa menen uimaan ja juoksemaan.
Entä sinä?
Zitieren
#4
Sepä kiva! Harrastan myös puutarhatöitä (minulla on puutarhan) ja opettelen myös mielelläni vieraita kieliä mutta en menee uimaan tai juoksemaan. Harrastan lukea kirjaa ja kirjoittaa kirjettä.

Mitä on sinulla parvekkeella? Kukkia? Yrttejä? Kasviksia? ...
Zitieren
#5
Meidän parvekkeella on kaikenlaista. Minulla on paljon chillikasviksia, tomaatteja, retiisejä, salaattia, mansikoita... Parveke on talon eteläpuolella, siellä on siis aurinkoista ja lämmintä. Kasvikset nauttivat siitä.
Zitieren
#6
Hei,
minäkin haluaisin puhua suomea. Minä en pidä puutarhatöistä, vaikka pidän puutarhastani. 😀
Se on todella kiva nyt Corona-ajassa. Minä työskentelen kotoa ja siksi voin istua terassilla lounastauossa.
Zitieren
#7
Minun puutarhassani on sireenin. Tässä vaiheessa sireeni tuoksuu oikein hyvältä! Minä tykkään haistan sireenin. Smile
Zitieren
#8
Vihdoin tiedän, mikä sireeni on. Olen jo lukenut sanan, mutta en ole koskaan tsekannut, mitä se tarkoittaa saksaksi.
Zitieren
#9
Onpa kiva! Smile Ja minä nyt ymmärrän eron "Sepä kiva":lla ja "Onpa kiva":lla.
Zitieren
#10
Minun kasviksissa on nyt paljon lehtikirvoja, kamalaa Sad
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen:
1 Gast/Gäste